Prednosti najema celovitih podpornih storitev pri skupini Aktiva

PREDNOSTI NAJEMA CELOVITIH PODPORNIH STORITEV POD ENO STREHO pri skupini Aktiva
V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je ključnega pomena, da podjetja poiščejo načine za optimizacijo svojih procesov in na ta način ustvarijo delovno okolje, ki bo zaposlene spodbudilo in omogočilo čim višjo produktivnost. Pri varovanju, čiščenju ter upravljanju in vzdrževanju poslovnih prostorov gre za izjemno kompleksne storitve, pri izvedbi katerih se na enem objektu pogosto srečuje in križa večje število različnih izvajalcev. Ste pomislili, da bi lahko tovrstne storitve naročili pod eno streho in s tem poenostavili svoje poslovanje, hkrati pa znižali stroške in pri svojem poslovanju postali še bolj učinkoviti?
V skupini Aktiva lahko vaše poslovne prostore oz. objekte oskrbimo celostno. Glede na to, da v okviru skupine Aktiva delujejo družbe Aktiva varovanje d.d., Aktiva čiščenje d.o.o. in Aktiva upravljanje d.o.o. vam želimo predstaviti široko paleto storitev, s katerimi vam lahko zagotovimo rešitev na enem mestu. Smo namreč ena redkih organizacij, ki vam na območju celotne Slovenije lahko zagotovi hkratno izvedbo storitev varovanja, varstvenega inženiringa, čiščenja ter upravljanja in vzdrževanja objektov. S celovitim načinom zagotavljanja storitev na tovrsten način vam lahko omogočimo boljši pregled nad izvedbo in stroški storitev, lažje obvladovanje procesov in aktivnosti v okviru podjetja, enostavnejšo in hitrejšo komunikacijo, prihranek časa in denarja in zagotovimo nove tehnološke rešitve.
V skupini Aktiva vam ponujamo sodelovanje z zanesljivim partnerjem, ki bo celovito poskrbel za vse vidike upravljanja in vzdrževanja objekta, v katerem poslujete. Z eno pogodbo boste na ta način lahko pridobili celoten spekter storitev; naša ekipa, ki jo sestavljajo izkušeni strokovnjaki iz različnih področij, pa bo poskrbela za usklajeno delovanje po enotnih standardih, z manj zapleti in večjo učinkovitostjo.
Ena pogodba, ena ekipa, en cilj – zadovoljen naročnik!

Optimizacija stroškov in časa
Eno glavnih prednosti sodelovanja z enim izvajalcem predstavlja znižanje stroškov storitev. S celovitim pristopom skupine Aktiva lahko optimiziramo delovne procese v okviru posamezne dejavnosti, porabo materialov in energije ter na ta način izkoristimo sinergije, ki dolgoročno vodijo do nižjih stroškov poslovanja in posledično nižjih cen storitev. Čas, ki ste ga namenili usklajevanju urnikov in obveščanju različnih ekip, lahko sedaj namenite vaši glavni dejavnosti in razvoju vašega podjetja.
Manj zapletov, več učinkovitosti
Različni izvajalci pri svojem delu uporabljajo različne pristope, kar lahko povzroči neusklajenost med njimi, ki lahko negativno vpliva na učinkovitost vašega poslovanja. V naši skupini sledimo viziji, da se vse storitve izvajajo po enotnemu standardu kakovosti, zato vam lahko zagotovimo usklajeno delovanje naših ekip, ki se s svojimi storitvami med seboj odlično dopolnjujejo.
Hitrejša in lažja komunikacija
Vso komunikacijo lahko opravljate z eno kontaktno osebo t. i. skrbnikom pogodbe oz. koordinatorjem, ki ima nad izvedbo storitev v vašem podjetju celovit pregled in skrbi za usklajeno delovanje ekip ter vam je v primeru morebitnih potreb vedno na razpolago.
Nadzor nad učinkovitostjo
Poglavitna prednost celovite izvedbe storitev je transparentnost, pri čemer vam nudimo popoln vsebinski in finančni vpogled v izvedbo posameznih storitev. S pomočjo digitalne podpore vam lahko omogočimo spremljanje dela ekip v realnem času, redno spremljanje stroškov izvedbe, porabe sredstev in redno izdelavo poročil, s katerimi lahko pridobite jasne informacije o učinkovitosti storitev, na podlagi katerih boste lažje sprejemali odločitve o vaših nadaljnjih aktivnostih.
Fleksibilnost, prilagojena vašim potrebam
Odlikuje nas sposobnost hitrega prilagajanja naročnikovim željam in odzivom na izredne situacije oz. dodatne potrebe. Potrebujete specialno čiščenje po prenovi, dodatno varovanje ob pomembnem dogodku ali upravljanje novega centralno nadzornega sistema? Naši strokovnjaki z intervencijskimi ekipami na terenu so vam na voljo 24/7. Razumemo vaše poslovne cilje in se hitro prilagajamo spremembam, bodisi pri širjenju vašega podjetja ali drugih napovedanih oz. nenapovedanih dogodkih.
Regijska pokritost
Naše poslovne enote so locirane po celotni Sloveniji, s čimer lahko zagotavljamo hitro odzivnost in prilagodljivost naročnikom. Verjamemo, da je povezanost z lokalnim okoljem ključ do uspešnega in dolgoročnega sodelovanja.
Kakovostno opravljena storitev
Stremimo k zagotavljanju kakovostnih, trajnostnih in pravočasno opravljenih storitev, kot sledi iz dogovora z naročnikom. Z rednim izobraževanjem in usposabljanjem naših zaposlenih zagotavljamo visoko kakovost izvedenih storitev. Tesno sodelovanje z naročniki nam omogoča razumevanje njihovih potreb in prilagajanje rešitev, s čimer dosegamo visoko raven njihovega zadovoljstva. Verjamemo, da je kakovost ključ do dolgoročnih poslovnih odnosov, zato v skupini Aktiva nenehno izboljšujemo naše prakse in sledimo trendom v posameznih panogah. Naše delovanje že dolga leta potrjujejo pridobljeni certifikati ISO 9001, 14001, 27001 in EN 50518 ter certifikat Zaupanja vreden upravnik 2024. Prav tako se zavedamo, da so naši zaposleni ključ do uspeha; naša prizadevanja za njihovo dobrobit pa potrjuje polni certifikat Družini prijazno podjetje.
Kaj vam lahko ponudimo?
- Storitve varovanja: fizično varovanje, varovanje premoženja, tehnično varovanje, prevoz gotovine in vrednostnih pošiljk, varstveni inženiring, varnostno-nadzorni center in izobraževalni center (pridobitev nacionalne poklicne kvalifikacije, ravnanje z orožjem, strokovna obdobna in specialistična izpopolnjevanja).
- Storitve čiščenja: redno čiščenje z možnostjo dobave sanitarno-higienskega materiala,
ter generalno in specialno čiščenje, z ekološkimi metodami in čistili.
- Storitve upravljanja in vzdrževanja: strokovno vzdrževanje, upravljanje poslovnih in stanovanjskih objektov, urejanje okolice ter investicijsko vzdrževanje.
Zakaj izbrati skupino Aktiva?
Več kot 40-letne bogate izkušnje, preko 7.000 zadovoljnih naročnikov in več kot 3.000 zaposlenih v regiji potrjujejo našo uspešno zgodbo. Sodelovanje s skupino Aktiva pomeni dolgoročno partnerstvo, ki temelji na zaupanju, vzajemnem sodelovanju in nenehnem prilagajanju spremembam, razvoju, željam in potrebam naročnikov, s ciljem zagotavljanja visoke ravni kakovosti izvedbe celovite storitve in s tem zadovoljstva naročnikov.